Uit eten in Gent: Komkommertijd

Het afgelopen weekend zijn we -zoals velen- afgezakt naar het Gentse om aldaar te feesten. We konden deze kans niet laten schieten en al zagen de veggieburgers van het EVA-standje er lekker uit, zijn we toch maar naar een echt restaurant gegaan. Na wat reviews te lezen op het internet kozen we voor Komkommertijd, een vegetarisch all-you-can-eat-buffet.

De reviews waren zeer lovend, dus mijn verwachtingen lagen hoog. Een beetje te hoog blijkbaar. Over het algemeen heb ik wel lekker gegeten, maar ik heb al lekkerdere en uitgebreidere buffetten bezocht. Vooral van het koude gedeelte had ik meer verwacht dan enkel wat rauwe groentjes. De soep was ook veel te pikant. Maar het moet gezegd, de bediening was vriendelijk en snel. Het buffet werd ook constant aangevuld. Wat vooral nodig was bij het zeer lekkere warme gedeelte.

Toen we om 18u aankwamen was de deur nog dicht, maar er zaten al een paar mensen te wachten. We hadden gereserveerd, dus konden zonder problemen gaan zitten waar we wilden, maar een half uurtje later zat het hele restaurant al goed vol. Het kan zijn dat de feesten hierin een rol speelden, maar ik vermoed dat je op een gewone dag ook best reserveert.

Al bij al heb ik toch een positieve indruk van het restaurant. Als het hier in de buurt zou zijn, zou ik er zeker vaker gaan eten, maar volgende keer als we naar Gent gaan, zullen we toch een van de vele andere veggierestaurantjes proberen.

Open: 11u45 – 14u30 en 18u00 – 22u30
Maandagavond en dinsdag gesloten
info@komkommertijd.be (geen reservatie via e-mail)
www.komkommertijd.be
0485 73 16 17

Geef een reactie

