Getest en goedgekeurd: Veggie Deluxe

Veggie DeluxeTegenwoordig vind je als vegetariër in de meeste winkels wel wat vleesvervangers, maar de keuze blijft toch beperkt. Gelukkig is er nog het internet! Onlangs ontdekte ik puur toevallig de recent opgestarte webwinkel Veggie Deluxe. Vol met veggie en vegan producten. Natuurlijk moest ik dat eens uitproberen.

Het assortiment is zeer uitgebreid. Ze verkopen de traditionele vleesvervangers, zowel voor de boterham als voor een meer uitgebreide maaltijd. Maar daarnaast ook producten die je in de meeste supermarkten niet gaat tegenkomen: vegetarische snacks, kaasvervangers en zelfs visvervangers! Zalig.

Hoe werkt het? Net zoals een gewone webwinkel. Artikels in je digitale winkelmand en bestellen maar. Levering gebeurt aan huis en op “afspraak”. Nadat je je bestelling geplaatst hebt, krijg je een mailtje van Veggie Deluxe om te kijken wanneer de levering kan.

Wel tricky: je kan er ook diepvriesproducten bestellen, dus je moet een beetje uitkijken waar en wanneer je laat leveren. Normaal laat ik online bestellingen op het werk leveren, maar in dit geval was dat nogal moeilijk. Maar daar hielden ze graag rekening mee en ik kreeg mijn pakketje mooi op het afgesproken moment afgeleverd.

Een tip: bestel gewoon goed veel ineens. Tussen € 20 en € 60 kost de levering maar € 5 (ipv € 8,5) en vanaf 60 € is het helemaal gratis. Als je het geluk hebt om in Gent te wonen is de levering sowieso gratis op donderdag.

De producten die ik besteld heb, smaakten in ieder geval heerlijk. Visnuggets, hamburgers, gehaktballetjes, verschillende kruidenmixen en een pakje chorizo. Enkel die laatste viel wat tegen, maar ik ben eigenlijk nooit een fan van charcuterie geweest. Test het vooral zelf zou ik zeggen.

Ook nog leuk om te vermelden: bij onze eerste bestelling kregen we een gratis tablet veganistische chocolade. Een lekker en zeer welkom cadeautje dat mijn chocoladeverslaving niet lang overleefd heeft.

Honger en zin gekregen? Bestellen maar!

www.veggiedeluxe.be
Facebook
Twitter:  @Veggie_deluxe

5 reacties

  1. 30/12/2010 bij 11:54

    […] geworden zou zijn, maar ook omdat ik ze gewoon heel lekker vond. Toen ik de visvervangers van Veggie Deluxe ontdekte, waren de visnuggets dan ook het eerste item in mijn winkelmandje. Foto geleend van Veggie […]

  2. Branwen said,

    30/12/2010 bij 17:02

    Dat ziet er goed uit. Hopelijk word het een succes en dan wellicht uitbreiding naar het noorden? 🙂

  3. Tine Putzeys said,

    30/12/2010 bij 21:47

    ik hoop ook dat het een succes wordt. Kwestie van niet eerst helemaal fan te worden van al dat lekkers en het dan ineens niet meer te kunnen bestellen. Dat zou pas lullig zijn

  4. 20/04/2011 bij 07:46

    […] Getest en goedgekeurd: Veggie Deluxe Getest en goedgekeurd: Soyes Visnuggets Getest en goedgekeurd: Soyes Kipnuggets […]

  5. 04/08/2011 bij 16:05

    […] barbecuet en je laat dat weten aan EVA, dan maak je kans op een vegetarisch barbecuepakket van Veggiedeluxe. Maar als je geen zin hebt om de handen uit de mouwen te steken ben je natuurlijk hartelijk welkom […]


Geef een reactie

