Getest en goedgekeurd: Soyes Visnuggets

Het laatste dat ik heb opgegeven toen ik vegetariër werd, waren fishsticks. Deels omdat mijn mama anders helemaal wanhopig geworden zou zijn, maar ook omdat ik ze gewoon heel lekker vond. Toen ik de visvervangers van Veggie Deluxe ontdekte, waren de visnuggets dan ook het eerste item in mijn winkelmandje.

Foto geleend van Veggie Deluxe

En ja hoor, ze smaken zo heerlijk als ze er op de foto uitzien. Ook de structuur lijkt — beangstigend goed — op die van echte visnuggets. Helemaal goedgekeurd dus. Meer valt daar niet over te zeggen.

4 reacties

  1. Sabine said,

    30/12/2010 bij 22:16

    Awel, dat vroeg ik me af na het doorklikken vanuit die vorige post. Hoe zijn die fishsticks. Toch ook eens proberen.

  2. 31/12/2010 bij 07:54

    […] This post was mentioned on Twitter by Veggieshampoo, Tine Putzeys. Tine Putzeys said: vegetarische fishsticks!!! http://bit.ly/hxPokX #veggie #omnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom […]

  3. 11/04/2011 bij 22:29

    […] verwachtingen waren hoog na de zeer geslaagde smaaktest van de visnuggets. Kipnuggets de pan in, een scheutje olie en, ja hoor, vijf minuten later lagen ze goudbruin te […]

  4. 20/04/2011 bij 07:46

    […] en goedgekeurd: Veggie Deluxe Getest en goedgekeurd: Soyes Visnuggets Getest en goedgekeurd: Soyes […]


Geef een reactie

