Nieuw in Hasselt: Boco Bakkies

Dat het bij Izibiliboco lekker eten is heb ik jullie eerder al verteld. Goed nieuws voor de fans met wat minder tijd, want sinds kort kan je er ook maaltijden afhalen. Vraag naar een Boco Bakkie!

Ideaal voor een lunch op het werk, dacht ik, en op een zonnige middag fietste ik Hasselt in voor een portie Zuid-Afrikaans lekkers. Ik kreeg een pakketje met 2 doosjes. Eentje met het hoofdgerecht en eentje met het slaatje. De bakkies kunnen ook indien nodig in de microgolf. In het pakket zaten ook nog houten bestek, een serviette en theezakje en een schattig klein koekje.

Het rook enorm lekker en toen ik mij aan tafel zette op het werk, stonden er dadelijk vier collega’s rond me om te vragen wat ik mee had. Stikjaloers natuurlijk.

Het bakkie beviel me erg —hoe kan het ook anders, de inhoud is hetzelfde als wat je ter plekke kan eten— dus het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik eentje gaan halen ben. Volgende keer zal ik wel iets liever zijn en ook wat voor de collega’s meebrengen…

Boco Bakkies te verkrijgen bij Izibiliboco
Dorpsstraat 36
3500 Hasselt

011 21 49 29
0477 25 18 02

Open op donderdag, vrijdag en zaterdag, van 12u tot 20u.

Geef een reactie

