Getest en goedgekeurd: Vol-au-veggie

Onlangs plaatsten we weer een bestelling bij Veggie Deluxe. Ik had in mijn twitterstream heel wat zien voorbijkomen over de Vol-au-Veggie van Vegabites, dus die moest zeker bij de bestelling zitten.

Toen ik het pak opentrok had ik niet veel hoop. Het rook niet erg lekker en zag er ook niet lekker uit. Maar eerlijk is eerlijk, alle vol-au-vent ziet er uit als brokkenpap. Omdat ik niet zeker was of het bakje in de microgolf mocht heb ik het maar warm gemaakt in een kommetje.

En toen kwam de hoop terug. Het ruikt heerlijk kruidig. En ja hoor, het was zeer lekker. Geen standaard vol-au-vent, maar een apart recept met knolselderblokjes en stukjes fake kip. Apart gekruid ook —in vergelijking met wat ik vroeger van mijn moeder kreeg toch— en heerlijk romig. Een bedenking wel: waar zijn de balletjes? Er zijn genoeg veggie balletjes op de markt, dus die hadden er ook best in kunnen zitten.

Conclusie: zeer lekker.

Al vraag ik me wel af of ik het zelf niet even goed klaargespeeld zou krijgen. Op zich zat er niets in dat ik niet zelf kan kopen. Maar goed, voor een snelle lekkere veggie hap is het ideaal.

Het pakketje wordt vers klaargemaakt wanneer je een bestelling plaatst en blijft beperkt houdbaar. Dus hou daar rekening mee als je bestelt. Het is te verkrijgen via Veggie Deluxe.

Voor meer reviews van Veggie Deluxe en hun producten:

Getest en goedgekeurd: Veggie Deluxe
Getest en goedgekeurd: Soyes Visnuggets
Getest en goedgekeurd: Soyes Kipnuggets

De komkommersalade op de foto kan je ook op deze blog vinden:

Warme komkommersalade

Geef een reactie

