Getest en goedgekeurd: Soyes Tonijn

Eerdere experimenten met Soyes waren al goed meegevallen, dus onlangs bestelden we een proefpakket met verschillende Soyes-items bij Veggiedeluxe. Eén van de producten daaruit was tonijn. Fake tonijn, voor de duidelijkheid.

Zoals bij vele van deze producten moet ik toegeven: ik heb geen referentiepunt. Ofwel is het te lang geleden dat ik de vlees- of visvariant gegeten heb, ofwel heb ik, zoals hier, nog nooit het “origineel” gegeten. Of het naar tonijn smaakt kan ik je dus niet zeggen.

Wat ik je wel kan zeggen is dat het heerlijk is. Opvallend ook weer is de structuur die zeer echt lijkt. Net als tonijn die je uit een blik zou halen. Wij maakten er een tonijnsalade van. Heerlijk op een broodje of toastje.

Opgelet: de fake tonijn is wel vegetarisch, niet veganistisch.

Geef een reactie

