Uit eten in Leuven: Nosh

Mijn vriend houdt van bagels. Meestal maak ik ze zelf, maar in Leuven kan je ze ook gewoon op restaurant eten. Bij Nosh.

Ze hebben er een vijftal verschillende bagels. Daar kan je dan zelf combinaties mee maken, of gewoon een bagel van het menu bestellen. Mijn vriend nam een “Rome-bagel”, met mozzarella, zongedroogde tomaten, pesto, rucola en roomkaas. Ik eentje met omelet.

De bagels waren lekker. Het broodje op zich mocht wat mij betreft wat verser. Maar ja, je mag dat eigenlijk niet vergelijken met iets dat net uit je eigen oven komt. Het beleg was zeer in orde. De Romebagel had wel een serieuze portie olie, waardoor mijn vriend helemaal vol hing. Maar indien gewenst kan je natuurlijk ook met mes en vork eten.

Ze hebben er ook slaatjes. En ’s avonds serveren ze “comfort food”. Maar wij gingen toch vooral voor de bagels. Jammer genoeg nog steeds een zeldzaamheid in België.

Nosh

www.nosh.be
info@nosh.be

Elke dag open vanaf 9u30 tot in de late uurtjes. Woensdag gesloten.

016 203 103
Naamsestraat 14
3000 Leuven

Geef een reactie

