Veggie BBQ in Hasselt

Op 13 augustus is het de nationale Veggie BBQ dag. In verschillende steden organiseert EVA een barbecue waarvoor je kan inschrijven, maar je wordt ook uitgenodigd om er gewoon zelf eentje te organiseren. Er zijn al een aantal openbare barbecues bekend, waaronder bijvoorbeeld eentje op zonne-energie! Alternatief barbecueën, maar dan nog alternatiever.

Als je zelf vegetarisch barbecuet en je laat dat weten aan EVA, dan maak je kans op een vegetarisch barbecuepakket van Veggiedeluxe. Maar als je geen zin hebt om de handen uit de mouwen te steken ben je natuurlijk hartelijk welkom op een van de EVA barbecues. Meer informatie en een hoop lekkere receptjes vind je op de campagnesite.

Ikzelf zal met veel plezier aanwezig zijn op de barbecue in Hasselt en nodig dan ook iedereen uit om naar daar te komen. Ah ja, dan heb ik meer gezelschap. De barbecue is ’s middags, dus je kan daar perfect een namiddagje shopping aan koppelen. En als er gegadigden zijn, ben ik altijd bereid om een cocktailtje te gaan drinken achteraf.

Locatie: De Preuverie.

De Preuverie organiseert zelf sowieso elke woensdag een barbecue, met vegetarische optie. Een verslag hiervan schreef ik vorig jaar al. De chef is in ieder geval creatief met groenten en kan zeer goed barbecueën. De ideale combinatie dus voor een heerlijke veggie barbecue. En omdat het geen woensdag is, is de barbecue helemaal voor ons.

Alle info over de Veggie BBQ in Hasselt en een link naar de inschrijvingspagina, vind je op deze link. Iedereen die nog geen plannen heeft > nu inschrijven en langskomen! Ja ook de Nederlandse vrienden 😉

2 reacties

  1. Ellen said,

    13/08/2011 bij 13:36

    Wat jammer dat ik het nu pas zie. Ik zou graag wat meer alternatieve mensen willen ontmoeten in Limburg. Ben pas na 8 jaar terug verhuisd naar Limburg en wil graag mijn netwerk verruimen, liefst met Zelfbewuste mensen.
    Hoe blijf ik op de hoogte van dit soort van activiteiten. Lijkt me echt tof!

    • Tine Putzeys said,

      13/08/2011 bij 18:47

      Hoi Ellen

      Heel jammer, want het was een groot succes. Een goeie tip is om op Facebook de pagina van Eva te liken. Dan krijg je wel updates over dit soort van dingen. Of je in te schrijven voor hun nieuwsrbrief.

      Als ik zelf op de hoogte ben van activiteiten in Limburg zal ik er ook zeker iets over posten, dus deze blog volgen is ook een goed idee 😉

      We zijn in ieder geval al van plan om meer van dit soort dingen te doen, dus we zullen elkaar zeker tegenkomen in de toekomst.


Geef een reactie

