Getest en goedgekeurd: Damhert Mexicano Burger

Snel snel even langs de buurtsupermarkt voor een veggie-burger. Over het algemeen is er niet zoveel keuze, maar in die van ons waren er toch een aantal opties. Van Damhert. Ik ken het bedrijf vooral van de Tagatesse, maar wie niet waagt… We kozen voor de Mexicano Burger, die ons wel leek te passen bij de tortillasalade die op het menu stond.

Mijn verwachtingen waren niet erg hoog, maar deze burger verraste me. Hij smaakt niet naar vlees —hoeft ook helemaal niet— maar lekker afgekruid met smakelijke stukjes groenten. De structuur geeft de burger een lekkere bite en maakt hem vooral makkelijk te bakken.

Kortom, een onverwacht succes. Deze gaan we zeker nog eens in huis halen. En misschien meteen maar de rest van het assortiment ook eens onderzoeken.

1 reactie

  1. 26/09/2011 bij 13:27

    De cordon blue en groenteburger van Damhert vind ik ook lekker! Mexicano heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zeker doen als ik die eens vind.


Geef een reactie

