Getest en goedgekeurd: speculoospudding van Alpro

Alpro is bezig met een complot tegen mijn achterwerk.

Speculoospudding Alpro

Het bewijs

Sinds enkele weken verkopen ze ook speculoospuddinkjes. Hoe kan ik mij dan nog aan mijn goede voornemens houden?

Ik zag ze voor het eerst tussen de aankopen van een andere klant aan de kassa. Jammer genoeg was ik net aan de beurt en kon ik niet meer terug om ook een pakje te gaan halen. Daarna heb ik er in verschillende winkels naar gezocht, maar ze waren nergens te vinden. Gelukkig vond ik er vandaag in de Delhaize.

De pudding is zoals je dat van Alpro mag verwachten: lekker, smeuïg en volledig vegan. De speculoossmaak is gebaseerd op kandijsuiker, zoals die van Lotus, maar smaakt niet te zoet. En de geur is heerlijk, bijna exotisch. Love it!.

To zover dus mijn pogingen tot diëten…

Zoals gezegd, voorlopig heb ik ze alleen nog maar in de Delhaize gevonden. Meer info op de website van Alpro

8 reacties

  1. Inge said,

    28/12/2011 bij 17:12

    Wow dat klinkt lekker, hopelijk komt het ook snel naar NL 😉

    • Tine Putzeys said,

      02/01/2012 bij 17:53

      Volgens interne connecties is hij beperkt verkrijgbaar bij de Jumbo.

  2. 30/12/2011 bij 20:08

    Omnomnom! Ik heb er zelf nog geen gezien/geproefd maar hoop dat snel te doen!

  3. Chantal said,

    15/02/2012 bij 12:24

    Wow! Zou tof zijn als dat ook in Nederland op de markt komt. Alhoewel…. 😉

    • Tine Putzeys said,

      15/02/2012 bij 23:05

      Hoi Chantal, zoals ik hierboven al zei, hij zou beperkt beschikbaar zijn bij de Jumbo. Maar aangezien ik daar zelf nooit kom kan ik dat niet bevestigen.


Geef een reactie

